Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nonverbální komunikace v pedagogické komunikaci
Musil, Roman ; Prokop, Jiří (oponent)
Tato rigorózní práce chce upozornit učitele všech stupňů škol na řadu nonverbálních jevů, které se, převážně podvědomě, odehrávají během pedagogické komunikace v interakci žáka a učitele, ale také mezi spolužáky. Práce transformuje vědecké výzkumy v oblasti nonverbální komunikace a obchodu do pedagogického prostředí. Při popisu mnoha nonverbálních jevů si učitel může uvědomit, co se skrývá za signály, které k němu žáci vysílají a jaké signály vysílá žákům on. Díky znalosti nonverbální komunikace v pedagogické komunikaci může učitel záměrně zlepšit svůj vztah s žáky, vztahy mezi spolužáky, ale také vztah žáků k vyučovacímu předmětu, což s sebou může přinést i větší radost z výuky jak pro žáky, tak pro učitele. Poznatky z této práce může učitel aplikovat i při komunikaci s rodiči či s kolegy.
Řeč těla v sochařské tvorbě
SLOVÁK, František
Tato bakalářská práce se zabývá vztahem mezi neverbální komunikací (řečí těla) a sochařskou tvorbou. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část této práce pojednává o řeči těla v mezilidské komunikaci a jejím uplatnění v rámci sochařské tvorby. Ve vazbě k tomu uvádí také možnosti sochařského vyjádření, aspekty a proces sochařské tvorby, které jsou spolu s neverbálními prostředky následně rozebrány v kontextu rozborů sochařských děl autorů z konce 19. a 20. století. Praktickou část tvoří série skic studií a figurálních kompozičních variant, které aplikují poznatky vzešlé z teoretické části do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.